Subject: RE: Peter Kaine jagas teiga dokumenti „P24001_TP_TS-Ausi-tunnel“
From: "Peter Kaine" <[email-masked]>
To: "Janar Taal" <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Sun, 21 Apr 2024 23:22:44 +0300

Tere

Saadan täiendatud projekti selle kirjaga. Lisatud jalgtee märgid ja IKÕ
joonised. Ligipääs lingile on [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  ja [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

<https://eestigaas-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/peter_kaine_inf_ee/EUf
LgAPV2YhBhfPmbvt_lkoBO80kWvGHw0_l5jW86YlcNg?e=T61QFY>  Tööprojekt P24001
lisa Ausi ajutine ülekäik.zip

Lugupidamisega

Peter KAIne

Projektijuht

—

INF Infra OÜ

+372 527 4816

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Janar Taal <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 16, 2024 1:30 PM
To: info transpordiamet <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>; Peter Kaine
<[email-masked]>
Subject: FW: Peter Kaine jagas teiga dokumenti „P24001_TP_TS-Ausi-tunnel“

Tere!

Saadan töövõtja taotluse Ausi ökotunneli kooskõlastamiseks.
Liikluskorralduse aspektist lähtuvalt tuleks 2m laiusele lõigule
paigaldada jalgtee märgid. Siin on rajatis kooskõlas ka maanteede
normidega, vastasel korral on kõrgusgabariit liiga väike.  Seda lõiku
tuleb käsitleda jalgteena ning ka vastavalt tähistada.

Lõuna osakonna poolt on projekt tehniliselt OK, lähtusime põhimõttest et
tegemist on ökotunneliga, mida kasutavad ka jalakäijad.

Täiendavalt on vaja koostada IKÕ joonised jalgteele, mis asub riigitee
alusel maal.

Kahjuks TRAM ei saa korraldada 2m jalgtee hooldust.

Parimate soovidega

Janar Taal

From: Peter Kaine <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 12, 2024 5:13 PM
To: Janar Taal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Peter Kaine jagas teiga dokumenti „P24001_TP_TS-Ausi-tunnel“

Peter Kaine jagas teiega faili

Siin on dokument, mida Peter Kaine teiega jagas.

<https://eestigaas-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/peter_kaine_inf_ee/EcY
Qn-rIzytFrDi6nLOqklYB95uJkYW2cCuPMu0m4hc0sg?e=4%3ay17iR6&at=9>

<https://eestigaas-my.sharepoint.com:443/:u:/g/personal/peter_kaine_inf_ee
/EcYQn-rIzytFrDi6nLOqklYB95uJkYW2cCuPMu0m4hc0sg?e=4%3ay17iR6&at=9>
P24001_TP_TS-Ausi-tunnel

Seda linki saavad kasutada ainult selle sõnumi otsesed adressaadid.

<https://eestigaas-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/peter_kaine_inf_ee/EcY
Qn-rIzytFrDi6nLOqklYB95uJkYW2cCuPMu0m4hc0sg?e=4%3ay17iR6&at=9>

 <https://aka.ms/privacy> Privaatsusavaldus

<https://northeuroper-notifyp.svc.ms:443/api/v2/tracking/method/View?mi=a8
XtD38A5EmJMxL4SaFw2A>